Дизайн-код: культурна трансформація майдану Шевченка Брав участь

Доданий
02.03.2018
Номер
11
Культура

Центральна частина міста Надвірна, в більшій мірі, зараз схожа на торговий квартал в азійській країні, а не європейське містечко. Перенасиченість та неузгодженість зовнішньої реклами з архітектурою міста знижує ефективність цього виду комунікацій та засмічує візуальний простір. Місто втратило автентичність, привабливість та відштовхує як мешканців міста, так і туристів.

Автор проєкту
Володимир
Володимир Гринішак
Бюджет
49 900 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис та обгрунтування необхідності реалізації проекту

Скупчення білбордів, лайтбоксів та інших витворів рекламної продукції не додає їм ошатності та створює візуальний дискомфорт для людей. Ми повинні зробити так, щоб реклама не заважала нам нормально жити. Мета проекту: створити алгоритм розміщення зовнішньої реклами в м.Надвірна та провести культурну трансформацію центру міста (майдан Шевченка) в громадський простір «Дизайн-код: Надвірна надворі». Основним заходом проекту буде виготовлення для всіх організацій, магазинів, установ на майдані Шевченка нових вивісок згідно «Положення про зовнішню рекламу в місті Надвірна».

Фотографії